Zomerconcert in de Boezemkerk

Op zaterdag 10 juli wordt in de Boezemkerk te Ridderkerk-Bolnes het jaarlijkse instrumentale zomeravondconcert georganiseerd. Publiek is daarbij weer welkom. Voor de zitplaatsen geldt de anderhalve meter maatregel nog steeds, maar gezinnen mogen uiteraard wel bij elkaar zitten. Op het programma staat dit jaar geen samenzang.
Medewerkenden aan dit concert zijn Corné van der Giessen en Leon Koppelman (panfluit), Marien Stouten (orgel) en Jan Peter Teeuw (piano). Op het programma staan (licht)klassieke werken, populaire muziek, bewerkingen over geestelijke liederen en een improvisatie op verzoek. Veel muziek is afkomstig van de cd’s Tricolore I, II en III, waarvan het laatste album begin dit jaar verscheen.
Het concert in de kerk aan de Pretoriusstraat 2 begint om 19.30 uur. De deuren gaan een halfuur voor aanvang open. Vooraf reserveren is niet nodig. Wel wordt bij binnenkomst gevraagd om naam en telefoonnummer te noteren. Bij de ingang van de kerk kan men ook de handen ontsmetten. In de kerk geldt een vaste looproute. Er zal gaan pauze zijn en er worden geen consumpties geserveerd. Het programma duurt ongeveer vijf kwartier. De toegang is gratis. Wel is er na afloop een (digitale) collecte.

LEZERS SCHRIJVEN

Iedereen bedankt
Wat een bericht in de Combinatie teweeg kan brengen. Nadat deze krant is bezorgd in Ridderkerk werd ik direct gebeld door een kennis, wat sta je er leuk in, ik wist nergens van. Ik werd daarna echt plat gebeld iedereen vond het zo leuk en stoer. De bloemstukken, verjaardagskaarten ook een met een mooi gedicht erin stroomden binnen. Zelf bij de Jumbo waar ik wekelijks mijn boodschappen doe kreeg ik een leuke attentie van een de kassières.
Ik ben er heel trots op dat ik zoveel aandacht heb gekregen en ik wil dan ook iedereen heel erg bedanken, een verjaardag om niet snel te vergeten.

‘Motor Oma’ Alderliesten

Verloren

5/7 19: 45 uur: verloren sleutel aan blauw koord witte letters
Omgeving bushalte Hortensiastraat/Genestetstraat. Vinder kan bellen naar 06 2249 8330.