Tweede rit met scootmobielen

De eerste tocht in dit jaar van de Ridderkerkse Scootmobiel Club (RSC) op 1 juli jl. was een groot succes. Na de gedwongen coronastop van ruim acht maanden genoten de deelnemers volop van de rit en onderlinge contacten.
De tweede tocht  van dit seizoen zal gereden worden op donderdag 15 juli. Het vertrek is om 13.00 uur vanaf het Koningsplein en er wordt om 13.45 uur verzameld bij Grandcafé Burgerzaken/gemeentehuis. Deze rit gaat deels door Bolnes en IJsselmonde, waarna in de richting van het Van der Valk Hotel Ridderkerk gereden wordt. Daar is een sanitaire stop en wordt er gezellig met elkaar iets getrokken. Daarna gaat men terug richting het startpunt, waar men naar verwachting rond 16.00 uur zal aankomen. Deelname aan deze scootmobielrit kost € 5. Wie mee wil rijden kan zich opgeven bij Peter Kuipers via: tjpkuipers@kpnmail.nl of 06 4300 9711.