Opruiming bij Hoed & Co

Bij Hoed & Co in Ridderkerk is de opruiming op de zomercollectie begonnen! Tot eind augustus kan men profiteren van 2 halen 1 betalen. Het goedkoopste artikel is dan gratis. Op één artikel wordt 25 % korting gegeven. Op beenmode, fotokaarten, postzegels en wintercollectie geldt deze actie niet.
De winkel aan de Prinses Margrietstraat 38 in Slikkerveer is op donderdag en zaterdag van 10.00 – 13.00 uur en vrijdag van 10.00 – 16.00 uur geopend.
De opbrengst komt ten goede aan het project vakonderwijs in India. Op deze manier zet stichting Woord & Daad zich in voor de verre naasten. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.woordendaadwinkels.nl.

Besmettingen toegenomen

Ook in Ridderkerk is het aantal coronabesmettingen sterk toegenomen. De afgelopen zeven dagen waren er 197 positieve coronatests voor inwoners van Ridderkerk. Dat is meer dan een verdubbeling in vergelijking met de voorgaande week (86 besmettingen) en de hoogste weekscore sinds april.
De sterk stijgende lijn boog halverwege de week wel weer af. Op 17 juli werden er 52 besmettingen onder Ridderkerks vastgesteld. Een dag later was dit gehalveerd (24) en de daling zette zich daarna licht door. Tot een opname in het ziekenhuis heeft het stijgend aantal besmettingen in Ridderkerk nog niet geleid.

Andy & Grace op Jorisplein

Het duo Andy & Grace treedt op vrijdag 23 juli op in het centrum van Ridderkerk. Het duo draagt van 19.30 tot 20.30 uur bij aan de serie zomeravondconcerten van de Stichting Evenementen Ridderkerk. De twee hebben covers in alle stijlen op hun repertoire. Ook dit optreden is onder de ‘tent' van winkelcentrum Ridderhof op het Sint Jorisplein.