Zomeractiviteiten van Jeugdland en Facet

SER Jeugdland en Facet Ridderkerk presenteren hun vakantieprogramma onder de noemer ‘de zomeractiviteiten’. Voor de drie activiteitendagen staat het volgende op het programma:

Dinsdag 24 augustus
Locatie: Sporthal De Fakkel
- Bungee trampoline, Klimwand, Striker, Stormbaan, Rollerbank en een dansclinic van Upstairs Dance Fit;

Woensdag 25 augustus
Locatie: Sporthal De Fakkel
- Stormbaan 50m, Lasergame Arena, Rodeo Stier, Slingerbal, Rollerbank en een dansclinic van Upstairs Dance Fit;

Donderdag 26 augustus
Locatie: Sportpark v.v. Rijsoord, Vlasstraat.
- Giant stormbaan Lasergame arena, Rodeostier, Striker, Rollerbank en een dansclinic van Upstairs Dance Fit.

Op deze dagen is er een ochtendsessie van 9.00 tot 12.00 uur. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zijn er ook middagsessies van 13.00 tot 16.00 uur. Deelname is gratis. Aanmelden kan via: https://facetridderkerk.nl/events/zomeractiviteiten/.
Voor meer informatie kan men contact opnemen met Max de Vette van Facet Ridderkerk via 06 1134 2903.

Voor de begeleiding van de groepen tijdens de sessies is de organisatie nog op zoek naar vrijwilligers. Wie op een of meerdere dagen een handje kan helpen kan zich aanmelden bij Gerard Sluimers via 06 3811 6520.