INGEZONDEN

Tevreden over container
De bewonerscommissie “Vondelparck” is uiterst tevreden over de bemiddeling die heeft plaats gevonden tussen BAR Afvalbeheer en de bewonerscommissie over de plaatsing van een restafvalcontainer en een papiercontainer voor de bewoners van de Jan Luykenstraat (appartementencomplex) . Hier wonen veel bewoners met een fysieke beperking en de geplande afstand naar de containers die was voorzien is voor deze bewoners onhaalbaar. De bewonerscommissie vond een luisterend oor bij BAR Afvalbeheer en wij zijn dan ook zeer tevreden met het bereikte resultaat. Dank namens alle bewoners van de Jan Luykenstraat.

Henk Hesper
Voorzitter bewonerscommissie “Vondelparck”

Muziekfeest aan de Maas

IJSSELMONDE - Zaterdagavond 31 juli organiseert Flying Eagle haar vijfde zomerconcert in de serie "Muzikaal feest aan de Maas”. Deze serie is in 2020 ontstaan in verband met alle beperkingen die gelden na een aantal versoepelingen rond het coronavirus.
Vijf diverse concerten, waarvan er nog eentje gehouden zal worden in de prachtige Adriaen Janszkerk aan de Kasteelweg 50 te Rotterdam-IJsselmonde. Dit concert zal gegeven worden door het muzikale echtpaar Lennert & Maria Knops. Lennert Knops zal vooral de vleugel bespelen en enkele orgelsolo's, terwijl zijn vrouw Maria Knops op gevoelige wijze de snaren bespelen van haar harp.
Samen hebben ze een heel afwisselend programma samengesteld, zowel samen als afzonderlijk. Muziek van Bach, Vivaldi, Lovland en vele anderen zullen deze avond klinken. Voor Ridderkerk en omgeving zijn Lennert & Maria Knops geen onbekende. Lennert staat al enige tijd voor Chr. Jong Mannenkoor Jubilate uit Ridderkerk.
Vooraf reserveren met € 2,50 korting kan met de code RELKORT0721. De online verkoop van de kaarten is via: www.muzikaalfeest.nl.
Bij de deur is entree € 13 p/p. Kinderen tot en met 12 jaar zijn gratis.