Zelf iets maken van chocolade!
Zelf iets maken van chocolade! Foto:

Vakantieprogramma voor jeugd in de bibliotheek

In de laatste week van augustus kunnen kinderen in de Ridderkerkse bibliotheek terecht voor een leuke activiteiten. De hele week zijn er bezigheden waar kinderen van 7 tot 12 jaar aan mee kunnen doen.
De activiteiten zijn compleet verzorgd en toegankelijk voor iedereen binnen en buiten Ridderkerk tegen gereduceerd tarief. Er zal begeleiding aanwezig zijn bij elke activiteit.
Het programma voor de laatste week van de schoolvakantie:
- Maandag 23 augustus: FIFA toernooi van13.00 tot17.00 uur. Deelname kost € 3,50.
- Dinsdag 24 augustus: Maak je eigen chocolade creatie. Programma van13:00 tot 17:00 uur. Deelname kost € 3,50.
- Donderdag 26 augustus: Maak je eigen pasta. Programma van 13:00 tot 17:00 uur. Deelname kost € 3,50.
- Vrijdag 27 augustus: Let's dance battle. Dansen om een beker tussen 13.00 en 17.00 uur. Deelname kost € 3,50.
Aanmelden voor deze activiteiten kan via de website van Bibliotheek Aanzet (debibliotheekaanzet.nl) of in de vestiging in het gemeentehuis aan het Koningsplein 1. Vol = vol!