Met mes in de zij gestoken

Op de Mr. Kesperweg in Ridderkerk is vorige week een buurtbewoner met een mes in zijn zij gestoken. Dat gebeurde rond middernacht nadat hij drie jongeren aansprak die aan auto's aan het rommelen waren.
Twee jongens zetten het direct op een rennen, maar eentje bleef staan met een mes in zijn hand. Het slachtoffer ontdekte dat na een stek in zijn zij, waarna ook de messentrekker vluchtte. De Ridderkerker werd meteen gecheckt door de ambulance en hoefde gelukkig niet mee naar het ziekenhuis. Er loopt een onderzoek naar de verdachten. De politie is op zoek naar getuigen. Alle drie de jongens waren tussen de 16 en 18 jaar oud, waren allen donker gekleed, donker krullend haar en één van de jongens had een opvallend rode sportjack aan. De jongens zijn weggerend richting de Koninginneweg. Mensen die iets rond deze tijd hebben gezien of mogelijk beschikken over camerabeelden wordt verzocht om contact op te nemen met de politie.