Het echtpaar Van Erkel-Ligterink in 1961
Het echtpaar Van Erkel-Ligterink in 1961 Foto:

Zestig jaar getrouwd

Het Ridderkerkse echtpaar Van Erkel-Ligterink kon afgelopen dinsdag de diamanten bruiloft vieren. Dat gebeurde met een klein familiefeestje bij De Bijenkorf in Rotterdam, de plek waar Martin van Erkel en Sara Ligterink elkaar leerden kennen. Hun jawoorden klonken op 10 augustus 1961 in Rotterdam. De eerste jaren van hun huwelijk woonden ze in Ommoord. Bijna 45 jaar geleden verruilden ze met twee dochters de Maastad voor een woning aan de Ringdijk in Ridderkerk. Het paar stond vele jaren met kleding op de markt in Rotterdam en op andere markten in de regio.

Mosselavond in wijkcentrum

Op zaterdag 4 september organiseert Stichting Wijkactiviteiten Slikkerveer een gezellige mosselavond. Er worden gekookte mosselen geserveerd met patat, diverse sauzen en stokbrood.
Men kan reserveren in het Wijkcentrum aan de Reijerweg 62 tegen contante betaling. Deelname aan deze smulavond kost € 14,00 per persoon.
In verband met de maatregelen van het RIVM kan er op dit moment niet worden aangegeven of men met meer dan twee personen aan tafel kan zitten. U gelieve hiermee rekening te houden.
De mosselavond start om 17.00 uur.