Foto:

Bibliotheek Bolnes gaat verbouwen

Bibliotheek Ridderkerk-Bolnes gaat verbouwen. Van donderdag 26 augustus t/m donderdag 2 september is deze vestiging gesloten. Een weekje dus. Als alles naar verwachting verloopt, is iedereen vanaf vrijdag 3 september weer van harte welkom in een verbouwde bieb.
"De samenleving verandert en de Bibliotheek AanZet en onze partners veranderen mee" stelt de bibliotheekdirectie. De bibliotheek van Bolnes bevindt zich in het wijkcentrum bij de Noordhave. Door de verbouwing kunnen alle ‘bewoners' beter gebruik maken van het pand. De ruimte van de bibliotheek wordt kleiner. Maar, goed nieuws, het grootste deel van de collectie blijft. En er is straks meer mogelijk op het gebied van activiteiten: "De vernieuwde bieb betekent: een goede samenwerking met partners, samen organiseren en elkaar aanvullen. Ook gaan we werken met een aantal enthousiaste vrijwilligers die straks voor leden en bezoekers klaarstaan in de bieb."
In de verbouwingsweek kan iedereen terecht bij de andere vestigingen in Ridderkerk en Slikkerveer. Kijk voor de actuele openingstijden op www.debibliotheekaanzet.nl.