Ook vorig jaar was de Riddersportshow op locatie
Ook vorig jaar was de Riddersportshow op locatie Foto:

Riddersportshow met uitzending op locatie voor toernooifinale

“De Riddersportshow” van Radio Ridderkerk komt zaterdag 14 augustus live vanaf het sportpark van vv Rijsoord. Met een uitzending op locatie wordt rechtstreeks verslag gedaan van de finale van het Ridderkerk Toernooi.
De aftrap van de finale is om 14.30 uur. De Riddersportshow zal er zaterdag voor in de lucht zijn van 14.00 tot 17.00 uur. Luisteren kan op etherfrequentie 105.7 FM en via internet op: www.rtvridderkerk.nl. Daarnaast is Radio Ridderkerk ook te beluisteren via TV Ridderkerk, dat behalve op het analoge kanaal ook te zien via Ziggo Mediabox kanaal 915, Ziggo met CL+ module op kanaal 363, KPN kanaal 1377, Tele2, Vodafone kanaal 2129 en via de RTV-Ridderkerk APP.

Andere sporten
De Riddersportshow is momenteel vooral actief op het gebied van voetbal, korfbal en handbal. Maar ook andere sporten mogen eigenlijk niet in de uitzendingen ontbreken. Daarom roept de lokale omroep verenigingen op om berichten en/of verzoeken om aandacht te mailen naar: riddersportshow@rtvridderkerk.nl.
 Mochten er lezers zijn die ook als vrijwilliger actief willen worden bij dit lokale sportprogramma kunnen zij dit kenbaar maken via het bovengenoemde mailadres.