Zingen met Praise Him

DORDRECHT - Op donderdag 19 augustus kan men meezingen met het gemengd koor Praise Him tijdens een open repetitie in de Grote Kerk van Dordrecht. "Het mag weer, maar wel op 1,5 meter. En dat gaan we doen op deze historische locatie” zegt dirigent Jan Quintus Zwart. Zangers en zangeressen worden uitgenodigd om als gastlid -samen met de leden- een vernieuwd repertoire, met nummers van Sela en andere prachtige liederen in te studeren. Er wordt dan toegewerkt naar een tweetal concerten met als titel: "Een Toekomst vol van Hoop”. Het eerste vindt plaats op 13 november in de Maranathakerk te Zwijndrecht, en het tweede op 18 december als kerstfeest in de Grote Kerk te Dordrecht. Onder leiding van dirigent Jan Quintus Zwart wordt iedere donderdag gerepeteerd van 20.00 tot 22.00 uur (voorlopig) in de Grote Kerk te Dordrecht.
De deelname als gastlid is gratis tot eind september. Men kan daarna besluiten om lid te worden. Voor meer informatie: info@praisehim.nl, www.praisehim.nl of 06 2044 4031