Directeur voor Facet

Vanaf 1 september heeft Facet Ridderkerk een nieuwe directeur-bestuurder: Annemarie de Knegt. Na het vertrek van Frank van der Jagt in mei jl. heeft adjunct-directeur Sabina Rollema de functie waargenomen.
Annemarie is de laatste 25 jaar van haar loopbaan actief geweest in directiefuncties in de diverse domeinen van de welzijns- en cultuursector. De afgelopen drie jaar werkte zij als directeur van BSW-Rotterdam, waarbij de inzet van kinder- en jongerenwerk centraal stond. Annemarie is ook goed bekend met de actuele ontwikkelingen in het sociaal domein en de opgaven waar de gemeenten voor staan.
"Wij hebben er alle vertrouwen in dat wij met Annemarie de Knegt een energieke en ervaren directeur-bestuurder hebben gevonden. Zij zal Facet in een goede samenwerking met partners in Ridderkerk, verder leiden en ontwikkelen in goede verbinding met de Ridderkerkse samenleving” zegt Ella Croonenberg, voorzitter van de raad van toezicht van Facet Ridderkerk.