Nieuwe site voor Langer Gezond

Ridderkerk langer Gezond heeft een nieuwe website: www.ridderkerklangergezond.nl.
Het leefstijlprogramma van Facet Ridderkerk geeft preventief advies op diverse gebieden van een gezonde leefstijl.
Voeding, bewegen, stress, slaap en veiligheid in en om het huis zijn de thema’s waarin Facet investeert om senioren zo lang mogelijk gezond en vitaal thuis te laten wonen. Op de website vindt u allerlei informatie, tips en handige weetjes over deze thema’s. De agenda geeft een overzicht van toekomstige activiteiten, zoals onder andere de interactieve lezing met neuropsycholoog Erik Scherder, een fittest voor senioren en een rondleiding met lunch of diner bij Van Gelder Groente & Fruit.
Wie regelmatig informatie wil ontvangen van Ridderkerk Langer Gezond kan zich aanmelden voor de nieuwsbrief. Voor vragen of advies op maat kan men terecht bij leefstijlcoach Cathy van Es tijdens het spreekuur. Bekijk www.ridderkerklangergezond.nl voor meer informatie.

Terugblik op week 'RTV-Ridderkerk fietst 3x2'

Vanaf maandag 16 augustus, in de week dat oorspronkelijk de 50ste editie van 3x2 gepland stond, fietst RTV-Ridderkerk met een klein maar bijzonder team de soms oudere routes, waarbij diverse herkenbare plaatsen belicht werden en gesprekken met diverse oud-medewerkers gehouden zijn. De gemaakte audio opnames worden in een speciale uitzending op Radio Ridderkerk gebracht op zaterdag 21 augustus van 14.00 tot 16.00 uur. De beeldopnames worden uitgezonden op TV Ridderkerk op zaterdag en zondag 21 en 22 augustus. De uitzendtijden zijn ieder oneven uur van 15.00 tot 23.00 uur. Ook op het YouTube kanaal van TV Ridderkerk zullen de beelden te zien zijn.