Kleine daling besmettingen

Afgelopen week is het aantal coronabesmettingen onder Ridderkerkers amper gedaald. Er waren de laatste zeven dagen 50 positieve tests voor inwoners van Ridderkerk. Bijna de helft hiervan werd de eerste twee dagen van de week genoteerd. De laatste vijf dagen zijn er 26 Ridderkerkse besmettingen vastgesteld. Het totaal van de voorgaande week was 54. Er hoefde de laatste zeven dagen geen Ridderkerkers met corona in een ziekenhuis opgenomen te worden.

Bingo voor jong en oud

Vrijdagmiddag 27 augustus organiseren Aafje Reyerheem en het wijkideeteam Drievliet/t Zand een gezellige bingo in de Reyerheem. Kinderen vanaf 6 jaar (die zelfstandig kunnen spelen ) zijn van harte welkom om samen met de bewoners bingo te spelen. Meedoen kost € 1. De bingo begint om 14.00 uur. Aanmelden voor deze middag kan via: fdwit@aafje.nl of een app naar 06 4664 2068. De inloop is vanaf 13.45 uur in de hal aan de Torenmolen 1. Tussen 15.30 en 15.45 kunnen de kinderen weer worden opgehaald.