Aangehouden na schoten

Een 24-jarige man uit Ridderkerk is vorige week aangehouden na een schietpartij in een woning aan de Tarwestraat in Rotterdam.
Een 31-jarige Rotterdammer werd bij een ruzie in de woning beschoten en raakte daarbij licht gewond. Twee mannen verlieten na de schoten de woning. De Ridderkerker werd al kort na dit incident aangehouden. De tweede verdachte, een 32-jarige Rotterdammer, meldde zich later zelf bij de politie. Door de Forensische Opsporing is sporenonderzoek gedaan. Het gebruikte wapen is, op aanwijzingen van een van de verdachten, gevonden in de bosjes nabij de wijk Lombardijen.

Cursus voor rouwenden

Donderdag 14 oktober starten Facet Ridderkerk en Karaat Mantelzorg met een cursus ‘Niemand vertelt je hoe het moet' voor mensen die een dierbare verloren zijn. De bijeenkomsten van deze cursus vindt plaats van 10.00 tot 12.00 uur op 14, 21 en 28 oktober, 4, 11 en 18 november en 2 en 9 december in Trefpunt Oost aan de De Genestetstraat 2 in Ridderkerk-Oost. Deelname kost € 25. Er is plaats voor maximaal 12 deelnemers. Aanmelden kan via: info@karaatmantelzorg.nl of 0180-432350.