Oudgedienden van Bolnes zondag komen op 18 september weer binnen de lijnen
Oudgedienden van Bolnes zondag komen op 18 september weer binnen de lijnen Foto:

SV Bolnes viert alsnog haar eeuwfeest

Op 18 september 2020 bestond SV Bolnes 100 jaar. Vanwege de corona perikelen was het toen helaas niet mogelijk om deze geweldige mijlpaal te vieren. Maar uitstel betekent geen afstel. Nu er ook weer kan worden gevoetbald wil de club het eeuwfeest uitgebreid vieren op zaterdag 18 september.
SV Bolnes is al ruim een eeuw een begrip in Ridderkerk en vooral Bolnes. Een prachtige club met dat schitterende blauw-witte zebra shirt. Een club met (zoals elke vereniging) diepte- en hoogtepunten. Met een rijke historie, een eigen cultuur, een hechte band onder de leden, een plaats waar iedereen zich thuis voelt om met elkaar te sporten en samen te zijn. En bovenal een club met heel veel gezelligheid en vooral unieke en niet te overtreffen humor.  Op 18 september komt dit allemaal samen met een programma voor jong en oud.

Reüniewedstrijd
Van 10.00 tot 13.00 uur zijn er diverse jeugdactiviteiten met o.a. onderlinge wedstrijden, een FIFA Playstation toernooi en een stormbaan.
Om 14.30 uur is de aftrap van een reüniewedstrijd Oud-Bolnes zaterdag - Oud-Bolnes zondag. Vele coryfeeën van weleer zullen nog een keer de kicks aantrekken om het publiek te laten genieten van hun kunsten. De wedstrijdbal voor deze unieke wedstrijd is geschonken door oer Ridderkerker en oud Bolnes trainer Jan de Jong. Van 17.30 tot 19.00 uur is er een BBQ voor leden en genodigden waaronder alle sponsors die Bolnes al zo lang een warm hart toedragen. Onder het genot van een hapje en drankje zal de wedstrijd van oud-zaterdag en oud zondag nog eens grondig geëvalueerd worden en zullen er ongetwijfeld weer veel sterke en met humor doordrenkte verhalen verteld worden. Tijdens deze gezellige middag wordt de muziek verzorgd door DJ Rodney Pinas. Van 19.00 tot 01.00 uur is er een feestavond voor alle leden en oud-leden met livemuziek van The Hammonds.