Met columns naar Facebook

Arie Ouwens is per direct gestopt als columnist voor Ridderkerks Dagblad. Hij kan zich naar eigen zeggen niet vinden in “de opgelegde beperkingen en de toegepaste censuur” op zijn column van vorige week. Arie Ouwens schreef sinds februari 2020 wekelijks een column voor het digitale dagblad, waarin hij vaak kritiek leverde op de Ridderkerkse politiek. Ouwens heeft zich voorgenomen columns te blijven schrijven die op zijn Facebookpagina en Twitteraccount te lezen zullen zijn.

Lunch in Trefpunt

Met ingang van 1 september kan men weer wandelen vanuit Ridderkerk-Oost en lunchen in Trefpunt Oost. Voor het wandelen hoeft men zich niet aan te melden. Voor de lunch moet er wel opgegeven worden. Het middagmaal begint om 12.30 uur en kost € 3,50. Aanmelden kan via: wavoost@out
look.com of 088-2716481.