Een vaantje en verrassing voor de aftrap
Een vaantje en verrassing voor de aftrap Foto:

Geslaagde memorial

Op zaterdag 28 augustus jl speelden twee teams met oud spelers van Bolnes en RVVH een wedstrijd ter nagedachtenis aan hun oud trainer Krijn Legerstee die op deze datum in 2002 helaas overleed. Veel familie, vrienden en andere belangstellenden wisten dit initiatief te waarderen, want het was gezellig druk op de Bolnesser Berg. Nadat John Fraanje namens RVVH een vaantje en attentie aan Michel Legerstee had overhandigd was het Maureen Legerstee die de aftrap voor de wedstrijd deed. Beide teams maakten er daarna onder leiding van scheidsrechter Carl Meijer een hele leuke wedstrijd van met mooie doelpunten. De meeste daarvan van RVVH die elkaar toch beter wisten te vinden en beschikte over een aantal nog vrij fitte spelers. Die ongelijke strijd mocht de pret niet drukken. Want na afloop bleef het zowel in de kleedkamers, in de kantine en op het terras nog heel lang druk en gezellig en dat was precies de bedoeling van deze geslaagde dag.

Cursus Zelfverdediging Bij voldoende belangstelling start op donderdag 16 september een cursus zelfverdediging voor beginners bij Aikidovereniging Zonzinkan. Al bij vijf inschrijvingen zal deze cursus van tien lessen doorgaan. Eddy Nuijten zal de lessen geven in de gymzaal aan de Platanenstraat 6 in Ridderkerk-West. Deelname kost 30. Aanmelden kan via: aikidoridderkerk@gmail.com.