Prijs winnen met duurzaamheid

Inwoners van Ridderkerk die een duurzaam idee of al een project of activiteit op het gebied van duurzaamheid hebben uitgevoerd, kunnen zich opgeven voor de Duurzaamheidsprijs. Het is ook mogelijk om een ander hiervoor op te geven. De inschrijving is verlengd tot en met zondag 17 oktober 2021.
Het doel van de Duurzaamheidsprijs is om bekendheid te geven aan lokale initiatieven van inwoners en organisaties die bijdragen aan een duurzame samenleving.
De Duurzaamheidskring Ridderkerk, het Duurzaamheidsnetwerk Barendrecht en Energie Collectief Albrandswaard beoordelen de inzendingen.

Uitreiking tijdens BAR-talk
Op woensdag 27 oktober is de prijsuitreiking tijdens de opnames van een speciale editie van BAR-talk in Theater het Kruispunt, Middenbaan 111 in Barendrecht. Publiek is van harte welkom. Deze aflevering van de talkshow voor de BAR-gemeenten staat volledig in het teken van duurzaamheid.
De entree voor BAR-talk is gratis, maar kaarten dienen wel gereserveerd te worden via de website van Het Kruispunt. De presentatie van de avond is in handen van Hans Groenendijk.