Watertappunt bij Netflex

Netflex stelt als eerste bedrijf in Ridderkerk haar waterkraan beschikbaar. Per 14 september is het pand van Netflex aan de Kastanjelaan 6 een tappunt van Publiek Water.
Men kan hier op werkdagen tijdens kantooruren een dopper of waterflesje gezellig kosteloos komen vullen. Publiek Water is een landelijk passieproject, zonder verdienmodel, om zwerfafval in Nederland te verminderen en onze hoge kwaliteit van kraanwater te promoten. Netflex is de eerste onderneming in Ridderkerk die zich aansluit bij dit project.
Netflex ziet IT als water uit de kraan: “Het werkt vanzelfsprekend, net als er drinkwater uit de kraan komt. Je IT-omgeving dient schoon, veilig en van hoge kwaliteit te zijn. En te blijven, zoals ons drinkwaternetwerk in Nederland. Daarbij hebben gebruikers zelf controle om zo’n netwerk te activeren. Bij drinkwater door het opendraaien van de kraan en bij Netflex door je PC, laptop of tablet aan te zetten.”