De jubilarissen van COV Ridderkerk kregen bloemen en een beeldje
De jubilarissen van COV Ridderkerk kregen bloemen en een beeldje Foto:

Vier jubilarissen bij COV Ridderkerk

Na een jaar te hebben overgeslagen was op woensdag 15 september weer een algemene ledenvergadering van het COV Ridderkerk. Tijdens deze avond kon het oratoriumkoor vier jubilarissen huldigen. De dames P. Plaisier en J.C. Kielen zijn beiden veertig jaar lid. Zij kregen een sculptuur met de titel “Er zit muziek in” en een bloemetje. Vijftig jaar bij het koor zijn de heren J. C. de Deugd en dhr. A. van Es. Zij kregen een sculptuur “Chapeau”. Voor alle koorleden is het mooie nieuws dat het koor op woensdag 6 oktober weer gaat repeteren in de Levensbron in Ridderkerk. Hun zang heeft vanaf maart 2020 stil gelegen.

Griendpop met Waylon en tributeband Abba Fever

POORTUGAAL - De organisatie van Griendpop is hartstikke blij: het festival mag doorgaan, zelfs met 100 procent van de beschikbare kaarten omdat het in de buitenlucht is. Wel moet iedere bezoeker een vaccinatie- of testbewijs laten zien. Er zijn nog kaarten beschikbaar Ook is er plek voor vrijwilligers voor de ticketcontrole, barverkoop en op- en afbouw. Aanmelden kan via de website. Het festival op 25 september start om 19 uur met de winnaar van de Grote Prijs Zuid Holland. Verder is Waylon van de partij en kunnen de bezoekers swingen met Abba Fever. Voor kaartverkoop: www.griendpop.nl.