Tuintjes met 'rommel'

In Ridderkerk-Oost wordt op zaterdag 2 oktober een tuintjesrommelmarkt georganiseerd van 9:00 tot 15.30 uur. Wijkbewoners die hieraan willen meedoen kunnen voor meer informatie en aanmelding mailen naar: activiteiten.wijkoost@gmail.com. Inschrijven kan t/m 24 september. Verdere informatie volgt na inschrijving.
Voor bezoekers van de tuintjesmarkt zal vanaf vrijdag 1 oktober op Facebook ((Tuintjesrommelmarkt Ridderkerk-Oost) een overzicht staan van alle deelnemende adressen. Ook is er een overzicht van de deelnemers af te halen op zaterdag 2 oktober (vanaf 09:00 uur) bij Boutensstraat 2.

Burendag Bij Bosshardt

Bij Bosshardt in Ridderkerk doet op zaterdag 25 september mee aan de Burendag. Tussen 11.00 en 15.00 uur is iedereen welkom bij het gebouw van het Leger des Heils aan de Burgemeester van der Wayfortstraat 32. Er wordt lekkere soep met brood geserveerd. Tevens is de kledingwinkel op deze uren geopend.

Uitverkoop bij Kledingbank

Van maandag 27 september t/m vrijdag 1 oktober is er uitverkoop bij de Kledingbank Ridderkerk. In die week is iedereen in de winkel aan de Dr. Colijnstraat 40 welkom tussen 10.00 en 15.00 uur op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag. Er wordt mooie nieuwe en tweedehands kleding voor kleine prijsjes aangeboden, evenals schoenen en tassen. Met de aankopen steunt men dit duurzame vrijwilligersproject van de stichting Beter voor Elkaar, die het maximale wil doen voor de Ridderkerkse minima. Voor meer informatie: 06 4438 2705.