Seniorenpodcast over zingeving

Radio Ridderkerk zendt op vrijdag 24 september van 12.00 tot 13.00 een seniorenpodcast over ‘Zingeving' uit. Ouderenadviseurs Frances Kroeze en Henny de Wilt van Facet Ridderkerk gaan in deze aflevering in gesprek met Piet de Vries, theoloog en adviseur bij het interkerkelijk diaconaal beraad, over zingeving en eenzaamheid. De podcast is vanaf maandag 27 september ook te beluisteren via de website van Facet Ridderkerk: www.facetridderkerk.nl/seniorenpodcast. Op vrijdag 1 oktober wordt de tweede seniorenpodcast over zingeving uitgezonden door Radio Ridderkerk. Deze podcast is vanaf maandag 4 oktober terug te luisteren via de website van Facet. De podcasts worden ook uitgezonden bij TV Ridderkerk. De eerste podcastfilm wordt uitgezonden vanaf vrijdag 24 september tot en met donderdag 30 september dagelijks om 10.00 uur, 12.00 uur, 15.00 uur en 21.00 uur, behalve op zondag, dan wordt er uitgezonden om 12.00 uur, 15.00 uur en 21.00 uur. De tweede podcastfilm volgt in de week erop.