Smullen van taarten van de buren aan de Willemstraat
Smullen van taarten van de buren aan de Willemstraat Foto:

Een zonnige Burendag voor Ridderkerk

De activiteiten van het Dolfijnpark werden mede mogelijk gemaakt door Facet Ridderkerk, Wijkideeteam Slikkerveer en Albert Heijn Dillenburgplein. Sponsors waren ook Sweet Old Day (Margaret Soeteman), De Weypoort Dick Schumacher, Patricia Velazques (Designing 4you). Een frietkraam en groeten en fruit door buren op eigen naam.

Gezellig met jong en oud aan de Hollandsestraat
Vogelhuisjes maken bij de Donckse buurt
Pannenkoeken bij Reyerheem
Een rommelmarkt op Plein Oost
Ruim honderd buurtbewoners deden mee aan de activiteiten van het Dolfijnpark. De activiteiten voor deze buurt werden mede mogelijk gemaakt door Facet Ridderkerk, Wijkideeteam Slikkerveer en Albert Heijn Dillenburgplein. Sponsors van deze geslaagde dag waren ook Sweet Old Day (Margaret Soeteman), De Weypoort Dick Schumacher, Patricia Velazques (Designing 4you). Een frietkraam en groeten en fruit zijn gesponsord door buren op eigen naam.
Inschrijven voor de activiteiten
Een BBQ voor bewoners van de Beiersestraat