Foto:

Opname van laatste dienst uit Irenekerk op de radio

Radio Ridderkerk heeft op zondag 26 september een opname gemaakt van de laatste dienst in de Irenekerk in Slikkerveer. Deze kerk zal plaatsmaken voor woningbouw.  De laatste samenkomst met als voorganger ds. Taselaar is op zondag 3 oktober te beluisteren in het programma “Ridderkerk en de Kerken”. De uitzending begint om 09.00 uur.

Kleuters aanwezig bij het huwelijk van juf Margriet

Vrijdag 24 september was de dag waarnaar niet alleen juf Margriet van der Heijden van de Rehobothschool en Daan van Everdingen hadden uitgekeken. Al dagen waren de kinderen van groep 1b/2b gespannen, want ze mochten een groot deel van de trouwdag van hun juf meemaken. Ze waren bij de kerkdienst in Oud-Beijerland en zorgden tijdens de kinderreceptie voor een feestelijk optreden. Ze waren ook bij het aansnijden van de bruidstaart.