Filmmiddag in Wijkcentrum

Vanaf vrijdag 1 oktober zijn er iedere eerste vrijdag van de maand weer filmmiddagen in Wijkcentrum West. De vrijwilligers van Facet Ridderkerk staan vanaf deze datum weer voor u klaar om een film te vertonen. De titel van de film op 1 oktober blijft nog een verrassing. De vertoning begint om 13.30 uur in het wijkgebouw aan de Boksdoornstraat 80.

Lezing van Teun Rijsdijk

Op vrijdag 1 oktober zal Teun Rijsdijk een lezing verzorgen op het Ontmoetingsplein van Aafje Reyerheem in Ridderkerk. Het thema van deze middag is “Van Rotterdam naar Dordrecht”. Rijsdijk zal smakelijk vertellen over hoe het er vroeger was. De lezing begint om 14.00 uur in de zaal aan de Torenmolen 1 in Drievliet. De entree is gratis. Voor een klein bedrag kan men een kopje koffie/thee krijgen.