Uitgebroken voor een wandeling in de Gorzen
Uitgebroken voor een wandeling in de Gorzen Foto:

INGEZONDEN

Steun de toeslagen ouders

Ook in Ridderkerk zijn ouders gedupeerd in de toeslagen affaire. De meeste ouders zijn nog niet uit de problemen. Kinderen kampen nog steeds met de gevolgen. Recent was in de media dat van de 47.000 ouders die zich hebben gemeld slechts een klein aantal is geholpen. Ouders die door het rijk gecompenseerd willen worden voor de 10-11 jaar dat zij onterecht als fraudeur zijn bestempeld, moeten daarvoor een hele berg documenten aanleveren. Gemeenten hebben geld gekregen om ouders te helpen. En wachten op acties van het rijk. Lokaal kan er meer en deze ouders verdienen meer steun!
Meld u bij het steunpunt en loop mee op 11 november met de Mars voor de Moeders in Rotterdam!
Meer info? Bel Arianne Ripmeester of mail Fractie.
ridderkerk@pvda.nl.

Jonge stier aan de wandel

Een jonge stier zorgde vorige week voor schrik in de Ridderkerkse Gorzen. Hij werd loslopende gesignaleerd op het pad vlakbij CrossFit Ridderkerk. De gewaarschuwde politie wist het jonge dier met  een touw aan een boom vast te binden. Ondertussen was de eigenaar van de stier achterhaald en deze heeft hem later die dag opgehaald.