HACCP voor vrijwilligers

Facet Vrijwilligerssteunpunt organiseert op donderdag 28 oktober en 4 november een training Hygiënecode HACCP voor vrijwilligers in Ridderkerk. De training is beide dagen van 13.00 tot 16.00 uur in Het Plein aan het Koningsplein. Deelname kost € 10 per persoon. "Wanneer je werkt volgens de hygiënecode, voldoe je daarmee aan de HACCP-eisen, de wettelijke voorschriften van voedselveiligheid” licht vrijwilligersconsulent Suat Tas toe: "Vrijwilligers die in een keuken werken of voedsel voorbereiden, moeten in het bezit zijn van dit certificaat. Bovendien vinden wij het belangrijk dat mensen deze training gaan volgen, omdat we met de gezondheid van mensen te maken hebben.”
Aanmelden voor deze training kan via de vrijwilligersacademie van Facet Ridderkerk of via: inschrijven.vsp@facetridderkerk.nl /0180-430 440. Let op: er is een beperkt aantal plaatsen. Bij veel interesse wordt er een extra cursus georganiseerd.