Collecte voor daklozen

Komende week wordt de jaarlijkse huis-aan-huiscollecte in Ridderkerk gehouden voor de Stichting Ontmoeting.
De collectanten zullen hiervoor op pad zijn van 18 tot en met 23 oktober.
Het plaatselijke comité van Stichting Ontmoeting zamelt met deze collecte geld in voor de professionele hulpverlening aan dak- en thuislozen.

Winterkleding bij Hoed & Co

Bij Hoed & Co (Woord en Daadwinkel) aan de Prinses Margrietstraat 38 in Slikkerveer ligt de najaar/wintercollectie in de winkel. Naast de vele hoeden is er ook tweedehands dameskleding te koop. De verkoop van deze tweede kans artikelen komt ten goede aan vakonderwijs in India. Voor de openingstijden en meer informatie kunt u kijken op: www.woordendaadwinkels.nl.

Korting bij kringloop voor kinderen

Het is deze week Kinderboekenweek en daar kunnen de jonge klanten van Kringloop Noordenweg in Ridderkerk van profiteren. Op vrijdag 15 oktober krijgen de jonge klanten 30% korting op alle kinderboeken.
Ook is er gelegenheid om zelf een leuke boekenlegger te maken onder leiding van een vrijwilliger van de winkel. Voor alle jonge klanten staat een verfrissing klaar met een versnapering. Ouders kunnen in de tussentijd gezellig winkelen of een lekker "bakkie” doen in de koffiehoek. Kringloop Noordenweg is sinds 1 september ook iedere vrijdagavond open van 19.00 tot 21.00 uur. Men kan er terecht voor o.a. dames, heren en kinderkleding van prima kwaliteit, tassen en schoenen. Het aanbod bestaat verder uit boeken, meubels, elektronica, lampen, decoratiemateriaal, kinderwagens, maxicosi's, speelgoed en nog veel meer.