Weer bingo bij Radio Ridderkerk

Op dinsdag 26 oktober wordt er weer bingo gespeeld in de kantine van Radio Ridderkerk. Na een aantal jaren pauze komt er een vervolg op de gezellige bingo’s die jarenlang werden georganiseerd door Aad en Giella de Bruijn. Gerda Veerman en Yvet den Haan brengen de bingomolen weer aan het draaien op dinsdag 26 oktober tussen 14.00 en 16.00 uur. Meespelen kan al voor € 5,-. Er worden acht ronden gespeeld, waarbij leuke prijzen zijn te winnen. In verband met de corona-maatregelene dienen belangstellenden zich vooraf aan te melden bij Roelie ’t Jong: 06 5588 5980 of roelietjong@gmail.com. Deelnemers dienen een geldige QR-code, vaccinatiebewijs of een PCR-test te overleggen. De studio van Radio Ridderkerk is gevestigd aan de Jhr. de S. Lohmanstraat 1 in Ridderkerk.

Decoratieflessen bij Reyerheem

Op dinsdag 19 oktober is er een verkoop van cadeautjes in de hal van Reyerheem aan de Torenmolen 1 in Ridderkerk-Drievliet. Uitgestald wordt het aanbod van Yvonne’s Decoratieflessen. Veel van deze flessen zijn voorzien van leuke teksten. Zeker met het oog op de komende feestdagen is het de moeite waard om even te kijken. Wanneer men geen toepasselijke tekst ziet, kan men hiervoor maandagmiddag een bestelling plaatsvinden. De verkoop start om 13.00 uur.

LEZERS SCHRIJVEN

Lieve Elja en Marcel,
Toen ik eind augustus in Ridderkerk kwam wonen, plaatste ik een berichtje op facebook, dat ik op zoek was naar mensen die af en toe konden helpen met het af en toe uitlaten van mijn hond Izzy.
Aangezien ik vaak lange dagen werk, was ik erg blij met het feit dat jullie beiden Izzy af en toe overdag uit konden laten.
Het maakte mijn komst in Ridderkerk wel prettig, want ik leerde gelijk wat mensen kennen.
Ik wil jullie beiden hartelijk bedanken voor het af en toe uitlaten van Izzy en ik hoop dat jullie beiden begrijpen hoeveel deze (op het oog) kleine geste voor mij betekent. Het heeft mijn eerste tijd in Ridderkerk een stuk warmer en prettiger gemaakt.
Dank jullie wel!!!

Martijn Talma

P.S. Zijn er nog andere mensen die interesse zouden hebben om Izzy af en toe uit te laten?

U kunt een mailtje sturen naar martijntalma1@gmail.com