Collecte voor kinderhulp

Tussen 25 en 30 oktober wordt in Ridderkerk gecollecteerd voor de Stichting Draagt Elkanders Lasten. De opbrengst is voor hulp aan de meest kansarme kinderen in Moldaviƫ en Roemeniƫ. Bij een recent bezoek moest het bestuur van de stichting vaststellen dat de armoede in beide landen nog enorm is. Vooral kinderen zijn daar de dupe van.
Wie geen contact geld in huis heeft kan bij de collecten doneren via een QR-code. Wie ook wil lopen voor deze huis-en-huiscollecte kan zich melden via 0180-412698.

Dubbelconcert in Opstandingskerk

Op zaterdagmiddag 27 november geven Harpe Davids en Sursum Corda een gezamenlijk concert in de Opstandingskerk te Rijsoord. Voor beide verenigingen is dit het eerste optreden sinds lange tijd. Het programma opent om 15.00 uur met Sursum Corda, Het orkest van Harpe Davids zal daarna het stokje overnemen. De toegang is gratis. Wel zal men waarschijnlijk een coronapas moeten kunnen tonen. De deuren van de kerk aan de Rijksstraaatweg 95-97 staan deze middag open vanaf 14.30 uur.