Heren welkom bij De Dukdalf

Koor de Dukdalf is sinds 5 oktober weer van start gegaan in de Loods in Ridderkerk. De repetitieavond zijn weer als vanouds gezellig, maar het koor mist wel wat. En dat zijn Heren. Mannen die ervoor voelen om mee te zingen met 35 dames zijn van harte welkom voor een kennismaking. De repetities zijn vanaf 20.00 uur in De Loods met in de pauze een lekker pilsje. Belangstellenden kunnen voor meer informatie mailen naar: secretariaat@koordedukdalf.nl.

Vrouwen van Nu ontvangen apotheker

De Ridderkerkse Vrouwen van Nu hebben op maandag 25 oktober een ledenbijeenkomst in een zaal van de “Levensbron” aan de Jan Luykenstraat 10. De heer Kuijvenhoven komt deze avond vertellen over zijn werk als apotheker en wat er in de apotheek allemaal gebeurt. De avond begint om 19.30 uur.