HBM/Taveri deelt punten

De tafeltennissers van HBM/Taveri zijn er afgelopen vrijdagavond in de uitwedstrijd tegen hekkensluiter Gorkum niet in geslaagd om onder de degradatiestreep vandaan te komen. Daar waren acht punten voor nodig. Het werd echter een voor de Ridderkerkers tegenvallende 5-5 einduitslag.
Robert Beenes en Patrick Weijers waren ieder goed voor twee winstpartijen in het enkelspel. Samen in het dubbelspel leden zij echter een verrassende doch kansloze nederlaag. Hans Stapels wist er nog een punt aan toe te voegen maar had zeker kans op meer daar hij tegen Marcel Matla, de uitblinker aan Gorinchemse kant, een 2-0 voorsprong in games en diverse matchpoints verzuimde te verzilveren.
Komende vrijdagavond is in het Oosterhonk in Ridderkerk de return van het tweeluik tegen de staartclub uit Gorinchem. Om niet verder in de degradatiezorgen te komen is een ruime overwinning voor de thuisspelers zeer gewenst.