Saestrum was een maatje te groot voor de RVVH vrouwen
Saestrum was een maatje te groot voor de RVVH vrouwen Foto:

RVVH vrouwen uit de bekerstrijd

De vrouwen van RVVH zijn in de tweede ronde voor de KNVB-beker uitgeschakeld door Saestrum. De dit seizoen in de Topklasse nog ongeslagen koploper was op het Ridderkerkse sportpark een maatje te groot voor de thuisploeg. De vrouwen uit Zeist wonnen eenvoudig met 0-4. RVVH had enkele mooie kansen op een eretreffer. Ook werd de Ridderkerkse vrouwen in de tweede helft een duidelijke penalty onthouden.

Mega Kangoeroe Spektakel bij KCR

Op zaterdag 30 oktober organiseert korfbalvereniging KCR een Mega Kangoeroe Spektakel voor kinderen in de leeftijd van 2 tot en met 5 jaar. Tijdens dit spektakel kunnen jonge kinderen spelenderwijs kennis maken met sport en met activiteiten in groepsverband. Ze kunnen deze ochtend verschillende leuke spelletjes doen, zoals korfschieten, blikgooien en estafettelopen. Ook kunnen ze allemaal geschminkt worden en is er aan springkussen aanwezig. Deelname aan het festijn is gratis. De deelnemers krijgen naast een onvergetelijke ervaring ook een echt KangoeroeKlup diploma. De activiteiten voor de ukkies zijn van 9.30 uur tot 12.00 uur in sporthal De Wissel aan de Kastanjelaan 40 in Ridderkerk-West. Vooraf aanmelden is niet nodig. Men kan inlopen wanneer men wil.