Monster wint Sintwedstrijd

De laatste wedstrijd van de Sintserie van ERHV De Waal is gewonnen door P. Monster. Hij noteerde bij het Wantij in Dordrecht als enige meer dan zes kilogram aan vis.
Uitslag: 1) P. Monster 6340 gram, 2) L. Harmsen 4420 gram, 3) A. Middelveld 3910 gram, 4) G. Wensink 3895 gram, 5) J. de Leeuw 3250 gram.
Komende zaterdag is er een vrije koppelwedstrijd. Deze hengelstrijd is van 8.30 tot 13.00 uur.

Bedrijfsteams bij RIBAD

Op vrijdag 29 oktober organiseert de Ridderkerkse Badmintonvereniging RIBAD het weer een bedrijventoernooi. Sportieve teams bestaande uit 4 tot 6 medewerkers van bedrijven uit de regio nemen het in sporthal Drievliet tegen elkaar op.
RIBAD organiseerde in 2016 voor het eerst een bedrijfstoernooi. Dat bleek zo’n succes dat er een jaarlijkse traditie van werd gemaakt. In juni 2020 kon het toernooi door de coronabeperkingen niet gespeeld worden. Ook in juni 2021 moest er een streep door, maar de club heeft besloten om het nieuwe activiteitenjaar af te trappen met het toernooi voor bedrijfsteams. Voorafgaand aan het slaan met de shuttles kunnen alle deelnemers een lichte sportmaaltijd tot zich nemen.

Stoelyoga in WVC Bolnes

Facet Ridderkerk biedt aangepaste yogalessen aan in Bolnes. In het wijkcentrum kan men elke donderdag van 12.00 tot 13.30 ontspannen bewegen. In deze lessen wordt stoelyoga beoefend, een aangepaste vorm van yoga, bedoeld voor alle mensen die te maken hebben met lichamelijke beperkingen, stress en pijn. Speciaal voor mensen die tijdens de les wat meer persoonlijke aandacht nodig hebben of gewoon wat meer tijd nodig hebben om te kunnen bewegen of te kunnen ontspannen. Iedereen kan aan deze bewegingsvorm meedoen, ongeacht leeftijd, lenigheid of conditie. De lesruimte is laagdrempelig en heeft gedurende alle seizoenen een aangename comfortabele temperatuur. Voor een proefles kunt u zich aanmelden bij Jesper Lagendijk van Facet Ridderkerk via 0180 - 432 350 of jesper.lagendijk@facetridderkerk.nl.