Spanning bij HBM/Taveri

HBM/Taveri heeft afgelopen vrijdagavond in de thuiswedstrijd tegen hekkensluiter Gorkum een zwaar bevochten overwinning geboekt. In een zeer spannende wedstrijd, waarbij liefst vijf matches over het maximaal aantal van vijf games werden beslist, trokken de Ridderkerkers, na een 3-4 achterstand, uiteindelijk toch met 6-4 aan het langste eind. Patrick Weijers lijkt eindelijk zijn draai gevonden te hebben en scoorde voor het eerst dit seizoen een hattrick. Hans Stapels was goed voor twee winstpartijen en had ook kans op de maximale score maar wist in zijn tweede partij een aantal matchpoints niet te verzilveren. Robert Beenes speelde ook een prima wedstrijd en wist daar nog een punt aan toe te voegen. Doordat de grote concurrent tegen degradatie, HTTV uit Den Haag, zeer verrassend won tegen koploper Avanti staat de fornatie uit Ridderkerk nog steeds op een plek onder de degradatiestreep. Komende vrijdagavond speelt HBM Taveri in Hazerswoude tegen lijstaanvoerder Avanti en zal een overwinning gewenst zijn.