LEZERS SCHRIJVEN

Grote dank
Mede namens onze deelnemers en vrijwilligers van de “Zonnebloem ”afd. Ridderkerk, wil ik de Winkeliersvereniging Ridderkerk Centrum, maar ook Irvine de entertainer en niet te vergeten de 10 bakkers van Heel Holland Bakt, die ontzettend lekkere taarten hebben gemaakt, bedanken voor het overweldigende bedrag dat het Lekker Ridderkerk festijn heeft opgeleverd. Het enorme bedrag 1130 Euro komt geheel ten goede van onze deelnemers en t.z.t. horen jullie waar het geld aan besteed is. Nogmaals onze grote dank.

Jeannet Krootjes,
Secr. De Zonnebloem, afd. Ridderkerk

Distantiëren
Langs deze weg informeren wij alle Ridderkerkers, dat wij ons distantiëren van de uitspraken welke afgelopen donderdag door de heer Ad Los, “fractievoorzitter” van Echt voor Ridderkerk (EvR) zijn gedaan. Deze uitspraken deed hij in zijn column ‘Buiten de Raad’ met als werktitel Jan Klaassen en Katrijn. Sterker nog; wij betreuren het ten zeerste dat de heer Los nog steeds in de gelegenheid is om namens (een deel van) de EvR fractie te spreken en daarmee onze partijnaam te gebruiken. Iets wat na de komende gemeenteraadsverkiezingen gelukkig niet meer mogelijk is.

Bestuur en fractie Echt voor Ridderkerk

Fiets gestolen
Op dinsdagavond 26 oktober tussen 19.30 en 21.00 uur is mijn elektrische fiets Gazelle, wit, limited edition, gestolen bij mijn schoonvader voor de deur, Ringdijk 420F. Het is ongemanierd een fiets te stelen en helemaal als je daar wegens droevige omstandigheden bent. Mocht diegene die de fiets meegenomen hebben, maar een greintje fatsoen hebben, zorg dan dat de fiets terug komt naar 420F. Sommige dingen doe je gewoon niet. Een fiets stelen, dan ben je al een zielig persoon, maar toon nu is lef en zet de fiets terug.
Aan de inwoners van Ridderkerk de vraag uit te kijken naar de witte Gazelle elektrische fiets, mocht deze fiets u aangeboden worden of hoort u via via iets over de fiets een vriendelijk verzoek dit melden bij wjdegeus@hetnet.nl of 0620600359.

Anja de Geus