Bolnes wint hoger beroep

SV Bolnes hoeft geen energiekosten meer te verrekenen met Sport en Welzijn. De voetbalclub heeft het hoger beroep over de (geschatte) stroomrekeningen gewonnen, waarmee een streep gezet is door een vordering van bijna 15.000 euro.
Bolnes moet wel uit protest ingehouden huurpenningen betalen. Volgens voorzitter Leen Schellevisch zal de vereniging die bijna 12.000 euro met een overwinningsgevoel overmaken: “We kunnen dit dossier nu sluiten zonder dat we extra aangeslagen worden. Aangetoond is nu ook dat het administratief bij Sport en Welzijn een chaos was.”
(vervolg op pagina 3: Streep door rapport van Energica)

Artikelen voor Voedselbank

De Protestantse gemeente te Bolnes zamelt op zaterdag 6 november weer artikelen in voor het Uitgiftepunt Voedselbank Ridderkerk. Gevraagd wordt om dit keer vooral rijst, pasta en sauzen te komen brengen. Daarnaast zijn met het oog op Sinterklaas kruidnootjes, speculaas en kleine chocoladeletters bijzonder welkom. Men kan deze artikelen voor de Voedselbank zaterdagmorgen tussen 11.00 en 12.00 uur afgeven bij de kerk aan de Pretoriusstraat 56 in Bolnes.