INGEZONDEN

Marriage course 2022
Wie herkent het niet? Maandagavond sportavond, dinsdagavond vergaderavond, etc. etc. en voor je het weet zit je hele week volgepland. Je ploegt samen de weken door, kinderen op tijd naar school, sport en naar bed, ook op tijd eten klaar en het huishouden houd ook maar niet op. Je ziet elkaar dag en nacht en toch heb je eigenlijk weinig tijd voor elkaar. Je zegt het zo nu en dan wel eens tegen elkaar: we moeten echt weer even wat tijd voor elkaar maken, maar je vergeet het weer…. Of het komt er niet van....

Welkom op de Marriage Course! Hier leer je hoe belangrijk het is om die tijd samen te reserveren. Maar ook waarom. En als bonus leer je elkaar nog beter kennen dan je al dacht! Ook kan het zijn dat jullie uit elkaar gegroeid zijn. Bij elkaar in 1 huis leven, maar het vuur van de liefde brand niet meer zo intens als ooit. Je bent welkom! Veel stellen gingen jullie al voor.
De Marriage Course is voor stellen die in hun relatie willen investeren. Of je nu net getrouwd bent of al jarenlang, de Marriage Course is een waardevolle tijd waar je de rest van je leven wat aan hebt. Neem eens een kijkje op: www.marriagecourse.nl.
Wil je meer weten of aanmelden? Stuur een mailtje naar: marriagecourseridderkerk@gmail.com.

Het Marriage Course Ridderkerk team

Vrijwilligers gevraagd

Voor de weeksluiting en kerkdiensten in Reyerheem en de kerkdienst in ’t Ronde Sant is men dringend op zoek naar vrijwilligers. De helpende handen zijn eens in de 2-4 weken op vrijdagavond (18.30-20.30 uur) of op zondagmiddag (14.30/15.00-16.30/17.00 uur). De werkzaamheden houden in: alles klaarzetten, de bewoners begeleiden van hun kamer naar de zaal, na afloop van de dienst koffie schenken voor de bewoners, de bewoners terug begeleiden naar de kamer en opruimen.
Voor meer informatie kan men contact opnemen met geestelijk verzorger Janet van Dordrecht via 06 1108 29 53 of jvdordrecht@aafje.nl.