Bloemen van de burgemeester voor het echtpaar Van Oudheusden
Bloemen van de burgemeester voor het echtpaar Van Oudheusden Foto:

Zingen met projectkoor One Voice

Het Ridderkerkse jongerenkoor One Voice hoopt op vrijdagavond 17 december een geweldige kerstpraise te verzorgen met een hiervoor gevormd projectkoor. Iedereen in de leeftijd tussen 15 en 35 jaar kan zich voor dit projectkoor aanmelden. De repetities zijn vanaf 12 november elke vrijdagavond in ‘De Kern’ aan de Stadhouderslaan 29 in Slikkerveer. De aanvang is 20.00 uur. Opgeven kan door het sturen van een mailtje naar: ije_onevoice@hotmail.com. Voor meer informatie: www.jongerenkooronevoice.nl.

Felicitaties voor diamanten paar

Burgemeester Attema was maandagmiddag op felicitatiebezoek bij het Ridderkerkse echtpaar Van Oudheusden-Van Os. Hun jawoorden klonken op 7 november 1961 in het gemeentehuis van Ridderkerk. Bruid en bruidegom zijn ook geboren in Ridderkerk. De vonk sloeg over na een ontmoeting op de 'meidenmarkt'. De eerste drie jaar van het huwelijk woonde het paar in bij een tante aan de Kerkweg. Daarna konden ze een nieuwe flat betrekken aan de Groen van Prinstererweg, waar ze nu 57 jaar wonen. Hier werden ook hun beide dochters geboren. Adrie (Adrianus) van Oudheusden is werkzaam geweest bij Van der Pol Constructiewerken (later Compol) en was in het Westland werkzaam voor Agroterm.