Doktersdiensten

RIDDERKERK
Weekenddienst geldt uitsluitend voor spoedgevallen. Boodschappen voor 10.00 v.m. opgeven.
Voor de praktijken van de doktoren M.A. Janssen, M. Zahrai, R. Hoegen, J. Huisman, J.A.C. van Heest, M.J. Wisse-Bac, F. Moghaddam, Ph. J. Postema, S.M. Spoorendonk, A.N. Vermulm, J. Bronsveld, M. Voortman, J.P. Caljouw, S. Ajbilou, P.T. Folmer, C.H. Koster-Brons, J.J.P. den Hartog en Gezondheidscentrum Leven kunt u 's avonds en 's nachts van 17.00 tot 8.00 uur en in het weekend van vrijdag 17.00 uur tot maandag 8.00 uur de dienstdoende arts bereiken onder telefoonnummer: 010-2909888.

BARENDRECHT – HEERJANSDAM
Voor de praktijken van de doktoren, G.J. den Hollander, M. Topouria, R. van Velden, W. Pijpers, R.A.P. de Jong, mevr. I.R. v.d. Berg, A.S. Vijlbrief, J. Balwant – Gir, M.M. Honkoop, M.H.W. Spoek, Dokters van Nu en Huisartsenpraktijk Den Duijf” (huisartsen Daniëlle den Duijf en Frank Vijfvinkel), kunt u 's avonds en 's nachts van 17.00 tot 8.00 uur en in het weekend van vrijdag 17.00 uur tot maandag 8.00 uur de dienstdoende arts bereiken onder telefoonnummer: 010 – 2909888.

HENDRIK IDO AMBACHT
De weekenddiensten van de doktoren H.C. Versteeg, S. Ghantous, R.M. Hage, J. Okma en J. Keuning, R.J. van Houten en E.B.G. van Houten – de Koning, N.G.J. Schouten, N. Demir en S. Ganthous zijn van vrijdagmiddag 17.00 tot maandagochtend 08.00 uur geregeld via de Regionale Huisartsenpost Drechtsteden. Voor uitsluitend spoedgevallen in het weekend kan men bellen naar 078-2020020.

Apotheken

APOTHEEKDIENST voor Barendrecht, Heerjansdam, Rhoon en Ridderkerk
Openingstijden voor alle apotheken: maandag t/m vrijdag van 08.30 – 17.30 uur. LET OP: apotheek Bolnes en apotheek Slikkerveer maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur. Apotheek Jan Luyken maandag t/m vrijdag 08.00-17.30 uur.
Voor spoedrecepten is op werkdagen vanaf 17.00 uur tot 08.30 uur de volgende dag en op zaterdag, zondag en feestdagen 24 uur per dag geopend DIENSTAPOTHEEK ZUID, Maasstadweg 59b in Rotterdam, tel. 010 - 486 63 28.

Dienstapotheek Zuid is gevestigd in het gebouw van het Maasstad-ziekenhuis naast de huisartsenpost en de Spoedeisende hulp. Neem altijd een geldig pasje van uw zorgverzekering mee. Alle apotheken declareren elektronisch bij de meeste zorgverzekeringsmaatschappijen. Houd u rekening met eigen bijdragen en producten die zelf betaald moeten worden.