AFGELAST

Geen Fake Brothers
Het voor donderdag 18 november aangekondigde optreden van de Fake Brothers bij Radio Ridderkerk gaat niet door. Een van de bandleden zit uit voorzorg in quarantaine. Het live optreden in het programma “Bluezy” is daarom afgelast.

Geen film
Filmhuis Ridderkerk heeft de vertoning van 'Die Blechtrommel' op vrijdag 19 november afgelast. Een fijne filmavond met een drankje in de pauze is door de sluiting van de horeca om 20.00 uur niet mogelijk. “We doen het goed of we doen het niet. In deze willen we onze verantwoording nemen. Met het huidige hoge aantal nieuwe besmettingen en de daarmee gepaard gaande onrust is cancelen dan ook de veiligste optie” aldus programmeur Dick Havenaar. Degenen die al een kaartje hadden gekocht worden deze week benaderd.

Geen bingo
De bingomiddag van de seniorenstichting HIARZ op 20 november in Bolnes is afgelast. Met de onzekerheden door corona heeft het bestuur ook besloten om de voor 13 december geplande feestavond niet door te laten gaan. Dit feest is tot nader order uitgesteld. De gekochte kaartjes blijven geldig.