Poseidonheren maatje te klein

De heren van Poseidon '56 hoefden afgelopen weekeinde niet ver te reizen. Ze waren in Barendrecht te gast in het Inge de Bruijn Sportfondsenbad voor een wedstrijd tegen de lijstaanvoerder, het derde herenteam van, ZPB. Aanvankelijk leken de Ridderkerkse mannen tegen een fikse nederlaag aan te lopen, maar de ploeg herstelde zich na de kantwissel uitstekend en hield de schade beperkt tot een 10-6 nederlaag. Na de eerste periode keek Poseidon al tegen een 5-0 achterstand aan en na het tweede kwart was het 8-1. Daarbij hadden de Ridderkerkers nog het geluk dat een van de twee strafworpen niet aan ZPB was besteed.

Vette vangst voor v/d Padt

Gerrit v.d. Padt heeft zaterdag de vrije winter wedstrijd van ERHV De Waal gewonnen. Hij bracht ruim 36 kilogram aan vis op de weegschaal.
Uitslagen: 1) G. v.d. Padt 36.550 gram, 2) J. Teuns 27.750 gram, 3) K. Kok 18.625 gram, 4) H. van Vugt 17.505 gram, 5) W. Teuns 8175 gram.
Aanstaande zaterdag is er weer een vrije witvis wedstrijd.