Bart Nolles in 'Praten met...'

Radio Ridderkerk zendt op zondag 21 november een nieuwe aflevering uit van het programma “Praten met een Ridderkerkerk” met als studiogast Bart Nolles. Presentator Aad Hoogendijk zal genoeg met hem kunnen bespreken. De in Bolnes geboren Nolles reisde hij de hele wereld rond voor radio- en televisieprogramma’s, vooral over sport. Hij heeft Poetin een hand gegeven en heeft dat overleefd. Op de rol staat nu een theaterprogramma. “Praten met…” is zondag te beluisteren vanaf 13.00 uur.

Lezing bij PCOB

Woensdag 24 november houdt de Protestants Christelijke Ouderenbond (PCOB) haar maandelijkse bijeenkomst. Deze middag is er een lezing door Dueren den Hollander over "Duurzame akkerbouw 2021”. De bijeenkomst is van 14.00 tot ± 16.00 uur in de Christus is Koningkerk bij het Dillenburgplein in Slikkerveer. Iedereen vanaf 50 jaar is van welkom.