Soufiane Touzani heeft veel jonge fans in Ridderkerk

Challenge Soufiane Touzani bij Slikkerveer en RVVH

Straatvoetballer Soufiane Touzani, pionier van het freestyle voetbal, verraste de jeugdafdeling van SV Slikkerveer met een voetbal-challenge op het eigen hoofdveld. Met zijn hele crew werd er gevoetbald tegen 50 junioren uit de Slikkerveerse jeugdafdeling.
"Het was heel kort dag om alles geregeld te krijgen, maar alles is vlekkeloos verlopen, dankzij de goede organisatie van Frieda Neeskens en Mirjam Visser. Doordat we maar maximaal 50 spelers mochten blij maken hebben we helaas veel spelertjes moeten teleurstellen, maar ondanks een regenbui tussendoor is het een geweldige dag geworden en de kinderen die zich rondom de hekken van het sportpark verzamelden hebben toch ook nog een leuke glimp kunnen opvangen van het spektakel’’ blikt bestuurslid Arjan ’t Jong terug op een meer dan geslaagde voetbalsurprise.

Battles bij RVVH
Ook bij RVVH stonden jeugdspelers plots tegenover Soufiane Touzani en Los Barrenderos. De balkunstenaars gingen de battle aan met de JO15, JO17 en JO19 spelers, De junioren van RVVH moesten in een 2-1 duel proberen te scoren tegen Soufiane Touzani en Los Barrenderos. Na een twee uur durende battle werd de strijd gewonnen werd door Touzani en Los Barrenderos. Uiteraard was er na de battle nog tijd voor een 1 tegen 1 tegen Touzani en had hij tijd voor een handtekening en foto.