Bezorging vanuit Dordt

DORDRECHT - Afgelopen maandag openende Jumbo Supermarkten in Dordrecht alweer haar 15e thuisbezorghub. Vanuit deze nieuwe distributielocatie aan de Heliotroopring 200 in Dordt worden via jumbo.com en de Jumbo app bestelde boodschappen rechtstreeks bezorgd worden bij klanten in Zuid-Holland. Daarmee vergroot Jumbo haar online bezorgcapaciteit in en nabij Dordrecht en Rotterdamse regio.
De online bestellingen worden via het e-fulfilmentcenter in Bleiswijk geleverd bij de nieuwe hub in Dordrecht. Vervolgens vinden de boodschappen vanuit hier – en niet langer via de winkels – hun weg rechtstreeks naar klanten thuis of op het werk. De nieuwe hub van zo’n 1300 m2 vloeroppervlakte wordt met ingang van deze week ingezet in het bezorggebied van Barendrecht, Hendrik Ido Ambacht, Hoogvliet, Ridderkerk en Spijkenisse. De komende weken komen daar Rotterdam en Zwijndrecht bij. In 2022 volgen Gorinchem, Papendrecht en Hellevoetsluis.

Lidl met veel verse waar

Deze nieuwe supermarkt van Lidl in Ridderkerk is ingericht volgens de nieuwste Lidl formule met veel ruimte voor dagverse producten Klanten kunnen er bij de bakkerij zelf hun verse brood met een snijmachine snijden. Een blikvanger in de winkel is het ‘Vers & Ambachtelijk’ eiland met een divers en betaalbaar assortiment aan tapas- en borrelhapjes. De winkel beschikt over vier reguliere kassa’s en zes zelfscan kassa’s waar mensen zelf hun boodschappen kunnen scannen en afrekenen. “

Openingsactie
De eerste honderd klanten werden woensdagmorgen ontvangen met een bos bloemen. Wie de Lidl Plus app kon tonen kreeg een Lidl Big Shopper. Ook maken alle klanten kans op een minuut gratis winkelen. Klanten die voor meer dan €20,- boodschappen doen kunnen tot en met vrijdag 23 december de daarvoor bestemde voucher invullen en in de voucherbox achter laten. Uiterlijk vrijdag 31 december wordt de winnaar telefonisch bekend gemaakt.