EvR Sint deelt uit bij de Voedselbank

Afgelopen week verraste de lokale politieke partij Echt voor Ridderkerk (EvR) cliënten van het uitgiftepunt Voedselbank Ridderkerk door samen met de EvR Sinterklaas 85 pakketten uit te delen.
De pakketten bevatten drinken, eten, een EvR-pen en nieuwe, warme winterkleding. Cliënten met kinderen kregen prachtige warme winterjassen, sjaals, handschoenen en/of een muts. Overige cliënten ontvingen het pakket zonder winterjas. Natuurlijk wilden alle cliënten wel op de foto met Sinterklaas.
Diezelfde dag gingen vrijwilligers van EvR samen met Sinterklaas naar het winkelcentrum De Ridderhof om meer Ridderkerkse kinderen te verblijden met cadeaupakketten. Het was een ware vreugde al die blije gezichtjes te zien.
Deze verrassingen zijn mede mogelijk gemaakt door een drietal Ridderkerkse ondernemers, te weten de bedrijven Simply for baby’s en de administratiekantoren Sierat en Van Vugt & Partners.

Kerstartikelen bij Het Anker

Kringloopwinkel Het Anker in Bolnes heeft voor december een gedaantewisseling ondergaan. Er zijn voldoende kerstartikelen te vinden om op een goedkope manier de kerstsfeer in huis te halen. Of het nu gaat om kerstballen of een kersttrui, een deel van de winkel is omgebouwd tot een kerstshow waar iedereen wat kan vinden. Info: www.ankervanbolnes.nl