LEZERS SCHRIJVEN

Jammer van bon
Enkele weken geleden werden we verblijd met de Groene Bon waar mee we energie besparende artikelen konden kopen ter waarde van 90 euro. Helaas heeft deze actie een bittere nasmaak. In de brief met uitleg van de gemeente stond niet vermeld dat de bon in een keer gebruikt moest worden. In de betreffende winkels gaf dit veel gedoe voor de winkelier en de teleurgestelde klant. Jammer.

Walter Lackner

Gespreksgroep Aafje
Elke 14 dagen biedt Aafje in Ridderkerk een ontmoetingsplek voor mensen in wiens leven LHBT een rol speelt.
Wij merken dat er in onze omgeving LHBT ouderen zijn die weinig of geen mogelijkheden zien om contact te leggen met gevoelsgenoten.
De behoeft om met anderen herinneringen op te halen, ervaringen te delen of terug te kijken op eigen leven blijkt aanwezig.
Wij bieden de mogelijkheid om dit met gelijkgestemden te doen. De sfeer en de inhoud van deze bijeenkomsten wordt bepaald door de aanwezigen. Het kan variëren van een gezellige middag met elkaar rond daagse dingen tot een serieus een op een gesprek.
Sluit dit aan bij een behoefte die u ook heeft of is uw belangstelling gewekt? neem dan contact op met Franny de Wit ( dagbestedingscoach Aafje Reyerheem) via 06 46642068 of fdwit@aafje.nl.

Ontmoetingsplein Aafje Reyerheem

Oliebollen van Het Trefpunt

Er gaan weer oliebollen gebakken worden in Trefpunt Oost. De oliebollen van het wijkcentrum worden verkocht voor € 0,65 per stuk en € 5 voor tien stuks.
Bestellen van dit bakwerk van enkele wijkbewoners kan tot 29 december 12.00 uur via: wavoost@outlook.com.
Op donderdag 30 december kan men de versgebakken oliebollen tussen 12.00 en 15.00 uur afhalen in het wijkcentrum aan de De Genestetstraat 2 in Ridderkerk-Oost.