Gerrit van Gelder gaf de Presentbal binnen een kwartier door
Gerrit van Gelder gaf de Presentbal binnen een kwartier door Foto:

Presentbal maakt vaart!

Op een stralende donderdagmiddag is de Presentbal maar liefst twee keer van eigenaar verwisseld! In het Proefcentrum van Van Gelder groente en fruit overhandigde Jacco van der Bijl van Administratiekantoor Van der Bijl de bal aan Gerrit van Gelder.
Van der Bijl daagt Van Gelder daarmee uit om van betekenis te zijn voor Stichting Present Ridderkerk. Van Gelder hoopt dit in te vullen in het eerste kwartaal van 2022. Rondom het voorjaar wil het bedrijf een mooie activiteit verzorgen voor een van de doelgroepen van Present. Uiteraard staat die activiteit in het teken van ontmoeting rondom gezonde voeding. Dat is Van Gelder op het lijf geschreven!
Toevallige passant Dick Verschoor was 15 minuten later al de eigenaar van de Challenge bal. Verschoor legt zich naast witgoed, recentelijk ook toe op eerlijke, goede en betaalbare olijfolie (www.annastore.nl). Het is aan hem om de bal weer aan een andere Ridderkerkse ondernemer door te geven en natuurlijk om iets met Present te doen wat bij hem past. De afspraken over wat Verschoor voor/met Present wil doen zullen in het nieuwe jaar worden gemaakt.
Denkt u als ondernemer de bal net zo snel weer kwijt te zijn als Gerrit van Gelder, ga die uitdaging dan met Present Ridderkerk aan! Kijk voor meer informatie op de website: www.presentridderkerk.nl of bel een van de coördinatoren: Esther van Iersel (06 1333 8950) en Jojanne van Duinen (06 1302 3094).