P. Chesron and Juraima Richardson van Worship Hulanda
P. Chesron and Juraima Richardson van Worship Hulanda Foto:

Kerstviering bij TV Ridderkerk

Veilig vanuit ieders huis kan op zaterdag 25 december (Eerste Kerstdag) gekeken worden op TV Ridderkerk naar een speciale online kerstdienst door het gehele team van House of Worship Hulanda, die dit jaar Bolnes als thuisbasis gekregen heeft.
Deze kerstdienst is getiteld: 'Who’s gonna tell them', vertaald “Wie gaat het ze vertellen”. Er zal veel te zien zijn. Zo wordt er met een live band gezongen, zijn speciale dansoptredens en videoclips met inspirerende persoonlijke verhalen te zien. Uiteraard wordt ook een bemoedigende boodschap gedeeld.
De kerstviering is op vrijdag 24 december voor het eerst te zien op de website van House of Worship Hulanda en You Tube. Vanaf 18.30 uur is deze online kerkdienst ‘live’ mee te maken.
Voor meer informatie: www.howhulanda.org.
De speciale kerstdienst is op 25 december te zien op TV Ridderkerk om 07.00 en 12.00 uur.
TV Ridderkerk is te zien op het analoge Ziggo kanaal 67+ (frequentie 840.00) en het digitale Ziggo kanaal 36 (mediabox) en kanaal 336 (CL+ module), KPN kanaal 1377, Telfort, Tele2, Vodafone, Solcon en via de mobiele APP RTV-Ridderkerk. Meer informatie is ook terug te vinden op de website: www.rtvridderkerk.nl.